Till sommaren

Till sommaren så kanske jag ska ta solfari på foder,och flytta upp till Amanda,Irma och Johanna om det finns plats då. Annars så stannar jag kvar på halvfoder. Men det blir billigare för min om jag tar honom på helfoder och flyttar till det stallet. Det är kanske en tjej som ska låna spaenir till sommaren,och gör hon inte det stannar jag kvar,ifall hon lånar han så flyttar jag. Men inte annars. Jag vill vara med spaenir så mycket som jag bara kan,samma med solfari så jag kan inte vara på två olika stall,eller jag kan men det är bara jobbigt. Jag vill flytta men vill vara med spaenir också. Helst skulle jag ju vilja ta med honom också! Så jag har lite ångest här. Om man tänker logiskt så betalar jag för solfari och ska göra det jag vill med honom men jag kan inte lämna spaenir för att jag inte betalar honom. Just nu mår jag riktigt dåligt,mamma skulle ringa till stallet som jag kanske flyttar till igår men jag ville vänta tills jag vet hur det blir med spaenir först.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0