Trip to halmstad

Hejsan everybody !
Jag har haft en skit rolig helg nere i halmstad med Amanda.
Jag hade ju inte med mig Duva ner dit eftersom det käns ganska meningslöst att köra henne hela vägen dit när hon endå bara ska skritta och tarava lite, men jag har i alla fall ridit lite andra hästar där nere bla en häst som går 1.50 klasser i hopning, fick jag ta ett litet skutt på de var rätt coolt kan jag säga.
Jag red också en häst som heter Armida som e fem år hon var helt fantistisk sjukt lätt i handen och lyssande jätte bra på skänkeln, måste nog säga att det är den finaste hästen jag någonsin ridit, nom nom...
Går ni in här så kan ni se filmen.
//Irma
Amanda har tagit denna bilden på Armida & Jörgen

Kommentarer
Postat av: nora lindblad

nom nom, söt häst! :D

2012-02-07 @ 17:52:44
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0