Åsikter -hur jag ser ut

Känner för att skriva av mig lite.
Vet ni vad jag hatar?  Jo, när personer kränker ner på andras utseende. Ett beteende är det faktiskt i viss mån okej att säga till om man upplever att något inte känns bra. Ett beteende kan man ju ändra på, t.ex så kan man ju ändra om det är så att man ofta hackar på andra. I sådana fall är det ju bra om någon säger åt personen i fråga, så att den ändrar på det.
Men utseende, det kan man inte ändra på. Ok, du kan färga håret, du kan operara dig osv, men det är fortfarande du. Det är därför det är så jobbigt när folk kommenterar hur du ser ut, då man vet, att det är såhär jag ser ut. Jag kanske har en stor näsa, men varför ska någon säga det, när du kanske varje dag redan tänker på det. Eller du kanske tycker att du har världens finaste näsa, varför ska då någon ta ifrån dig självförtroendet?
Gaah, blir så arg när jag hör folk "klaga" eller skratta åt andra hur de ser ut. Jag gör inte alltid heller rätt -men bortsett från vissa försöker jag iallafall. Visste ni att det är därför jag inte lägger ut bilder på mig själv? För att jag tror jag kommer få en kommentar om hur jag ser ut, töntigt men sant.
Nu har jag skrivit av mig lite, hoppas ni orkade läsa och uppskattade inlägget.
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0