Dressyrprogram

Har nu skrivit ut dressyrprogrammet, som jag tänkte träna på idag. Första gången men förhoppningsvis ska det nog gå bra! Har ridit programmet innan, dock med "skojtävling", men med riktig domare, så jag vet programmet ganska bra. Även om jag inte kommer ihåg hela.
Största svårigheten för mig är absolut att bibehålla formen i alla övergångar och också i den ökade traven, som enbart är på öppet, rakt spår. Också att inte vara så tydlig i mina rörelser, det kommer bli svårt. Eftersom R och jag lär oss, så är jag övertydlig i mina tygeltag m.m.
Hade också tänkt att be pappa filma oss, så jag kan analysera hur det ser ut. Skulle ni vilja ha en film? Då skulle jag bli jätteglad om ni kunde komma med konstruktiv kritik! :)

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Julia

2012-02-18 @ 14:26:34
Postat av: Julia

Hej!



Vilket program ska du rida?

2012-02-18 @ 14:27:20
URL: http://juliavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0