Idag har jag...

Idag har jag...
Jag har ätit pannkakor, det bör antecknas att det var med sylt och glass.
Jag har sett en arg tant skälla på sin hund. Japp, ni hörde rätt, tanten skällde på hunden, hunden skällde inte på tanten.
Jag har gått och blivit kakberoende. Ni vet av de där Bragokakorna med choklad på?
Jag har suttit och funderat på varför man säger att att "hålen gör osten", när hålen inte smakar något eftersom hålen är ingenting?

Tänkt så jag fick ont i huvudet efter ett ma-prov vi hade idag.

Jag hörde precis att min rostmacka hade kommit upp så nu kommer jag tillbaka om en stund...

Nu är jag tillbaka.



Förlåt för ett oseriöst inlägg, haha, jag tror jag är lite trött...
Puss!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0