Utplockat

Hejsan,nu har jag vaknat (mamma väckte mig) och jag ska snart gå upp ur sängen och göra mig i ordning. Sedan åker vi in till mässan,allt kommer säkert att vara helt utplockat men förhoppningsvis hittar jag någonting iallfall. Innan hade jag ju tänkt mig JW ridbyxor,ett par röda men det är så många som säger att färgen slits fort,sömmarna spricker och massa sånt. Så då väntar jag med dem istället,för på horseshow vill jag ju lägga dem pengarna på annat.
Några saker jag ska kolla efter är iallafall
Dressyr spö
allroundspö
longerspö
ridtrumpor
benlindor
Schabrak (?)

Sen får vi ju se vad jag får med mig hem. Det är skönt att inte solen står idag iallafall,Sofia rider honom åt mig. DEt är bra för honom att få en duktigare ryttare på ryggen också.


Gårdagen outfit,solfari är mumma i det schabraket jag älskar det!
Det kommer tidsinstälda under dagen så lämna inte bloggen ;)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0