Vad har jag gjort hela dagen?

Först så möglade jag satt vid datorn,kunde inte städa för jag har så ont i min rygg och min ena arm efter avramlingen igår. Sen vid tre så kom Anna så åkte hon hem igen vid sju. Nu har jag duschat (för 6:e gången idag) och typ börjar grina när jag ser min rygg och min mage. Men jag har tur för jag får längre lov än andra, för jag vill inte gå till skolan med sårskorpor som man får efter,så ungefär en veckas lov längre,och det är as nice!
Imon ska jag städa,eftersom det inte blev av idag. Sen vet jag inte vad mer jag ska göra.
Kommer ju inte komma ut till stallet så mycket nu häller. Solfari och spaenir kommer få massa vila,ska bli kul att rida solen sen då...eller inte.
Ska även få mamma att ringa till kristin om stallplats idag!
/L

Kommentarer
Postat av: Noomie

Tack :D

2012-02-11 @ 21:27:44
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0