vafan ska man göra?

Om man går helt ensam på kvällen på busstationen och det kommer fram ett gäng killar i 14-15 års åldern och jag låssas som ingenting,dem börjar ropa mitt namn,jag bänder mig om för att se vilka det var (antog ju att jag kände dem eftersom dem ropade mitt namn) men kände inte igen dem alls,dem går inte på skolan eller något.
Det var ingen på hela busstationen ingen buss,ingen bil som åkte förbi helt kolsvart och vafan skulle jag ta vägen? Jag sätter mig på en bänk en bit ifrån dem och ignorerade dem när dem ropade på mig. Sedan så kommer min buss...men vist självklart ska dem med den och det var bara vi på bussen,dem sätter sig runt mig och börjar snacka med mig jag svarade dem inte..tillslut så tar en utav dem tag i min arm och frågar varför jag inte svarar då säger jag till honom att inte röra mig och rycket bort min arm ifrån honom,då börjar dem säga massor av omogna saker "åå ska du vara kaxig nu också" osv. Jag såg inte riktigt hur dem såg ut då jag inte kollade så noga på dem såg bara ett en utan dem inte var svensk,kanske från turkiet eller någrot sånt. Dem andra var svenska. Sen när jag ska gå av så släppar han inte ut mig från sätet,så jag får säga till honom att flytta på sig men han flyttade sig inte,tillslut puttade jag undan honom och sa till honom att flytta på sig...okej kanske inte riktigt så men jag blev fan riktigt sur och var inte den trevligaste att prata med. Dem gick av på samma plats som mig och gick efter mig,till slut tar en utav dem tag i mig och säger "vart ska du då" så säger jag till "släpp mig." han släppte mig och jag gick,och så gick dem också.
Jag var inte rädd men det var riktigt obehagligt... liksom vad ska man göra? helt ensam på busstationen,på bussen och på gångbanan hem..
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men ojj!? ;o

Om dom inte släppt dig så hade du fått ropa på mig och så kommer jag flygandes med mina karateskillz och ba: HAIIIAAAA HOYOOO WHAI WHOOO ZINGZAGAGAGAGAGAAGAAAWAAAAAA WAAAZABIIIIII!

<3

2012-02-08 @ 21:48:07
URL: http://sannawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0