Varva med vanliga inlägg?

Hej igen, idag red jag ut med Rasmus. Jag hade tänkt att rida ut men jag vet att Rasmus lätt blir spänd och "rädd" när man är själv i paddocken. Visst, ibland är det inte så mycket bättre ute heller. Men det känns bara onödigt att försöka få det att fungera i paddocken när vi behöver alla bra dressyrpass vi kan få.
Imorgon blir det kanske paddocken, hoppas på ljust väder och kompisar i paddocken. Annars får jag planera dagen som den kommer.
Jag har också en fråga... Vill NI att detta ska vara enbart en hästblogg eller ska jag varva med vanliga livet och tex outfit bilder?



//Amanda

Kommentarer
Postat av: nora lindblad

Gärna lite vardag inblandat för att läsa om för mkt häst i en blogg brukar oftast bli lite tråkigt så gärna outfit bilder osv. :D

2012-02-09 @ 23:47:06
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0