Vattkoppor.

Fyfan,har fått vattkoppor,och haft tygligen haft det i några dagar. Bara att dem inte har kliat. Kul att vara "sjuk" på lovet. Tur som jag har så har alla jag känner redan haft det så jag behöver inte isolera mig,man kan inte träffa pappa för han har inte haft det. Jag pratade med mamma om det nu och hon sa att vattkoppor behöver inte alltid klia,men vi ska kolla mer på det imon. Känner mig as äcklig med det så jag har nyss tagit mig en lååång dusch,anna har vart här en stund också as kul,först tog jag bussen till henne,vi gick till willys. Sen satt vi och vänta på ytterbybussen hem till mig och anna skulle härma sin medryttarponny Net,hon sa att han hade damp så ruskade hon på huvdet och slår i det,jag med dålig humor skriker och dör utavskratt,halv tio på kvällen helt normala,sen så kom bussen och vi glömde gå av så efter hållplatsen säger anna "lisa? glömde inte vi att gå av nu?" vi dör och jag ville till ytterby men anna hade onepiece så jag ville inte gå med henne där då xd
Nu ska jag se på PLL och äta godis!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

HAHAHHAHHAHA, så jävla faail!

2012-02-11 @ 11:06:47
URL: http://awp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0