5 sanningar,Lisa

1. Ett tag spelade jag mycket CS. Jag kunde sitta hemma och skrika och slå för att jag dog xd
2. Jag har en väldigt dålig humor,kan sitta och dö av skratt åt mina egna skämt medans ingen annan tycker det är kul..haha ful.
3. Jag är mörkrädd och tror på andar,ifall jag står inne på toan och gör ngt och ngn släcker och stänger dörren och håller imot så kan jag få panik och börja gråta xd
4. Jag är väldigt lätt skrämd
5. Jag har insekts  fobi och kan börja gråta om en insekt går på mig,tycker tom myror är äckliga men får inte panik av dem.
/lisa

Kommentarer
Postat av: Amanda

NU har jag frågestund på min blogg, kika gärna in:D

2012-01-29 @ 18:54:58
URL: http://asunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0