Barbacka,mys!

Idag var det så sjukt mysigt i stallet!
Först så mockade jag i boxarna,sen så tog jag in solen och borstade honom och tränasde,sen gick jag ner i ridhuset. Vi tränade på tempoväxlingar i galoppen och han var skiiit fin! Jag kunde öka till max sedan samla ihop honom lätt till en fin "dressyr" gallop! så jävla nöjd med honom idag så det är inte sant! 
Och det var så mysigt,red i termobyxor,termostövlar,en tjock jacka,halsduk och vantar. Dem som också var i ridhuset sa att det såg jätte mysigt ut,solen i massa vinterpäls så att han såg ut som en boll!
Sen tränade vi lite på det nya tricket. Och lite på spansk skitt. Sedan så ställde jag in han i luddes box och gav han lite hö.  Sen så gick jag ner och fotade ludde och sp. Ludde vill leka med spaenir men spaenir tycker bara han e jobbig haha!
omg,spaenir goes hot!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0