Rasmus gästbloggar

Shooo!
Idag chillade jag bara, Amanda red inte. Först hängde jag bara ute med kompisarna, sedan så kom Amanda, Irma och så och släppte in oss.
Dagen idag har annars varit bra, stått och småpratat med Jason (min haggranne). Nu bloggar jag direkt från boxen, sticker ut huvudet genom "fönstret" och inser ut sjukt kallt det är.
Usch, men tur att man har lite tääääcken på sig, iallafall när man är så frösen som jag, hihi. Ibland önskar jag att jag var en stor, nice nordsvensk. Med jättemycket päls, hövskägg och mysiga öron, även om jag trivs ganska bra i min lite mer lättrakade kropp.
Och sen vill jag bara påminna er, ge era ponnys mycket morötter, det förtjänar de! :D ♥

Varma gnäggningar Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0