Bilder från idag

Kände att jag behövde lite luft så jag bestämde mig för att gå ut, och tog självklart med mig kameran ut i det fina vädret. Lite av bilderna:
Eftersom jag bor bredvid min f.d medryttarponny Elvira blev det lite bilder på henne, hon är ju fruktansvärt söt! Hade jag haft åldern och längden inne så skulle jag lätt vilja ha den fina tjejen!
Elvira har nu en ny medryttare som heter Emma. Emma har jag pratat med ett flertal gånger och hon verkar vara en riktigt go tjej, som är lika gammal som jag. Om ni vill läsa hennes blogg och Emelies (go tjej där med!) tycker jag ni ska klicka er in här ---> http://vaniljaas.blogg.se/! Ni kan ju också passa på att fråga på deras frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0