Dagens annons

det kommer ju inte upp varge dag eftersom man måste hitta ngn men här är en iaf :)
mor/dotterhäst, lättare tävling. Hästar säljes
Typ: Stora hästar -  Inriktning: Allround -  Kön: Sto -  Födelseår: 1994
Namn: Fairy tale
Jag säljer nu min häst då jag känner att jag inte riktigt har tid med henne, hon är ca 153 i mnk. Hon är en perfekt första häst då hon är jätte snäll men har även lite egen vilja men gör aldrig något dumt. Hon är tidigare tävlad 130 i hoppning men med mig 1m men tränar högre. Hon hoppar allt och tycker att det är superkul. Jag letar nu efter någon som vill träna/tävla henne på en lagom nivå. Hon är pigg och man märker inte av hennes ålder hon har många år kvar på tävlingsbanan men skulle också bli en perfekt första häst då det finns mycket att lära. Hon är snäll i all hantering så som klippning, skoning, lastning mm. utrustning medföljer(ny utprovad sadel). Mail som första kontakt, skriv om du har frågor mm.
Pris 32 000 kr

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Alicia <3 (annaaalinneaaa)

Svar till Amanda ! Du är fiiiiin ! <33

2012-01-18 @ 12:05:22
URL: http://annaaalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0