Det är sjukt!

Ååå just nu är jag riktigt förbannad på mig själv. För idag när jag red så var det en där som red sin häst som inte är ifrån stallet,jag tror hon hade sitt stall en bit bort men jag har sett att hon ibland rider i ridhuset. Men idag så var det första gången jag såg henne rida. Och det var helt sjukt,hon sparkade i sin häst,piskade den och drog den i munnen! Några gånger så fick hästen till ett litet skrik,men då så piska hon den bara mer! och jag vågade inte säga ifrån,så jag gick därifrån för jag ville inte se mera...men jag fattar inte hur folk kan göra något sånt? mot ett djur?
Har ni någongång suttit i samma sits och inte vågat säga ifrån?

btw. min bror hade inte med sig datorn idag men han lovade att ha med den imon!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0