Dressyr?!

Leter lite dressyrsadlar faktiskt. Jag planerar faktiskt att försöka komma ut på lite dressyrtävlingar nu till våren, ska vara med i KRS dressyrlag (och hopplag).
Jag och Rasmus är ju inte några experter på dressyr, nej, inte alls, men vi försöker. Och lär oss mer och mer för varje dag. Kan ju hoppas på att vi tillslut blir helt OK i dressyren. Jag har inte några ambitioner att komma ut och tävla höga klasser då hoppningen lockar mer just nu. Men Rasmus har faktiskt lite förutsättningar i dressyr, då han har väldigt fint steg.
Så¨vi försöker, får se om vi kommer lyckas, men förhoppningsvis kommer vi iallafall vara med på Bohuscuppen. Är faktiskt ganska nervös, känns som alla kommer att komma med sina jättefinadressyrhästar i jättefin form och typ äga ut mig och Rasmus medan vi förgäves försöker göra en OK halt.
Haha, nej, jag måste ju tro lite på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0