Ett litet tips

Jag måste bara få göra ett åsiktsinlägg.
När du dissar en sak på din blogg så tycker jag att du ska tänka till lite innan du dissar en sak. Jag tänker alltid så, jag gillar inte ens att dissa saker. Jag menar inte att man inte ska dissa saker men att man kan omformulera det tilö ett tips. Har du ett tips kan du ju skriva "efter ett tag blir de slitna, osv, så jag rekomenderar er att inte köpa dessa".
Jag tycker att det är helt onödigt att skriva "jag dissar dessa för de är fula", so what? En annan tjej eller kille kanske tycker att de är de finaste som finns och verkligen bara suktar efter det. O när de klickar sig in på din blogg och ser att du tycker de är fula, tror du inte att de blir lite ledsna eller så, de kanske inte var så fina som jag tyckte?!

Så missförstå mig inte, jag menar detta bara som ett tips mer än en "tillrättasägning". Vill bara att man ska tänka efter lite innan man skriver att något är fult, dåligt, om man inte har haft egna erfarenheter. Kör på med att dissa, det är lungt men tänk bara efter lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hittade en instruktion på designadinblogg.se! :) Där visar de precis hur man gör! <3 Kram <3

2012-01-11 @ 21:12:26
URL: http://ponniecheyen.blogg.se/
Postat av: Anna Wingårdh

sv: Ja, visst blir det, men snygga finns det ja!



Tack så himla mycket! Din är inte heller så dum! :D <3

Kram!

2012-01-11 @ 22:58:45
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: Anna Wingårdh

btw, bra skrivet! Håller med dig om det, har själv varit i den situationen, haha :)

Kram!

2012-01-11 @ 23:22:19
URL: http://awp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0