film,nej,bilder,nej

lite små sur sådär. Picasa fungerar inte,har avinstalerat och instalret vet inte hur många gånger.
Windows live movie maker fungerar inte häller. så ni kan inte se den filmen häller.
Får väll försöka lösa det på något sätt...
men idag blev det massa bus och konditionsträning för alla tre. Först galloperade jag och solen på ängen,eller ja han sprang ut hela tiden och jag var på väg av i svängarna för det var inte lite vart han fick till. Sedan mellen alla sommar hagar så är en stig,där galloperade vi fram och tillbaka,vi kunde komma ända ner till älven. Han lyssnade bra men ibalnd så vände han och försökte sticka upp mot stallet.
Sedan med sp så släppte jag honom lös i samma hage som jag hade vart med med solfari. Han hade lite energi så jag lär han bara springa.
Sedan gjorde jag alla stallsysslor och åkte hem.
Ni kan få se några bilder iaf
Glada hästar
Så söta!
haha,eller inte...
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0