förändringar

Vet ni vad? nu har jag tänkt att börja videoblogga. i stallet då. Gör en liten video varje dag,som kommer upp,ingen sån där tre minutervideo utan ngn minut eller så,där jag mest babblar,eller så gör jag video blogg när jag rider och så,börjar redan imorn! sen ska jag även sluta slarvskriva. ska skriva i ett dokument först,sen så. För ni har väll märkt en dal stavfel från min sida?

Förut påväg hem från stallet så pratade jag och pappa om ett köp.häst. och jag har äntligen fått en bra förklaring till varför jag inte fått en häst. För att dem vill se att jag inte tappar intresset,så sa han "inom nått år eller så,så kan vi ju kolla på lite hästar?" (happy face) fast då är det försent med spaenir. Men det har nog vart bra att pappa har vart med i stallet två gånger nu så att han vet att jag verkligen hästar hästarna och gör allt för att dem ska må bra.
nepp,nu ska jag se på film och sova,min buss går halv 2 imon <--kill me! måste skriva en lapp till pappa om att han ska väcka mig vid 12,vad ska jag skriva på? vet inte vart papper finns...
btw. Snälla,sluta spamma om bloglovin byten. det är riktigt jobbigt,visst. en kommentar om en fråga omm vi kan följa på bloglovin. Vist. MEN inte hela tiden på flera inlägg... och tex,fin blogg kolla våran. Jätte kul att ni kommenterar,men vi kollar allas bloggar. Men skriver ni kolla våran,då gör jag det inte,då är ni PATETISKA och DESPERATA och jag följer era bloggar om dem är LÄSVÄRDA.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva din åsikt om skvaller bloggar,tex ryttarmosaren och ponnysanning?

Vad är din åsikt om nellie.b?

JA BÖRJA VIEOBLOGGA!

2012-01-07 @ 05:26:29
Postat av: Anonym

han inte med eran frågestund :(

hur är ni när ni blir arga??säger ni det till den personen eller låssas ni som ingenting?????

2012-01-07 @ 06:47:12
Postat av: Isabelle

Hur länge har du ridit???

För att med tanke på hur du rider och det känns som du inte har tillräckligt med kunskaper för att äga en egen häst..

2012-01-07 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0