Fotodag

Åååå shit va jag älskar snö,men ibland så...
När vi kom till stallet så tog vi in solen. Och så märkte jag att det var jätte hård i hagen helt buckligt,ludde som alltid vill komma fram och så. Ville komma fram men kunde inte gå för det gjorde så ont,han hade inga skor häller. Så jag tog in solen,som hämtade jag och sanna spaenir och ludde,jag tog ludde och sanna sp. Så tog vi dem och gav dem lite hö. Det tog x-tra lång tid att få in hästarna eftersom dem stod rätt så långt upp och gick sakta.
Sen så började det snöa massor,så jag red ut barbacka medans det ändå var ljust,sanna fick lite bilder. Hälsa på shettisarna som är i grannstallet också,sååå söta. ville ta med mig en utav dem,så liten och lurvig!
Men det blev mest skritt pga att det var lite halt och solen hade inte broddar. Sedan så ställde vi ut sp i en grushade utanför stallet som inte var lika ård,så fotade och och lekte lite med han där. Sen tog vi och ställde dem andra där medans vi fixade med mockningen,sedan fick dem åta sin middag nera i lösdriften. Hoppas dem står i halmen nu då.
Nu så hade jag tänk att redigera och stempla alla bilder jag tog,men ni för smakprov ;)
Visst ör vi lika? xd
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0