fuck västtrafik

ÅÅÅÅ sur. det går en buss på söndagar och den gör vid 5. sen så vänder den vid skår ocg åker tillbaka...sen går det ingen mer? hur fan ska jag göra imon då? mamma eller ngn får väll köpa mig så får jag ta den bussen hem. Surt.
Men ska iaf rida ut och utforksa skogen,det har vi inte gjort. jag har inte vågat rida in i skogen själv xd.
Idag har jag inte gjort någonting vilket jag inte har tid med för jag måste plugga. Men jag orkar inte så jag kanske sparar det tills på måndag när jag vet exakt vad jag ska plugga på. Men läser nog igenom det en gång nu..massa sidor.
känner att jag är i en slags deppperiod nu dem senaste dagarna. klagar på allt,fick x antal ryck idag med middan,fick damp för att mina brorsor skrek,alla pratade i mun på varandra,min ena bror slog med besticken i tallriken,det smällde till när han skärde i potatisen. Allt blev högre än vad det var i mina öron,jätte jobbigt.
jag vil fixa ny designe men vet inte hur den ska va...
/lisa

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Fin blogg ni har! Tuff header :D

2012-01-14 @ 22:45:57
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0