Gammla bilder

Jag hittade gamla bilder på mig och solen,som Anna tog förra sommaren! Asså det var inte alls länge sedan men det käns som år sedan! Och jag har verkligen förändrats sen dess... pinsamt att visa demma bilderna men,bjuder!
det semsta med sommaren,är alla flugor och bin,det irriterar hästarna. Men iår ska jag skaffa ett riktigt bra flugmedel till sp och sol.
kolla min väst,och min hjälm. OCH HUR TJOCK JAG VAR!
Kommer också ihåg hur pigg solen var här,han bara sprang,det är derför jag har mina händer lite konstigt. Jag viste inte hur jag skulle göra då!Det är ju tar att man förbättras! Detta kommer vara riktigt pinsamt att ha uppe men...jag gör det ändå!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0