Hej hopp !

Hello, allesammans! Jag har bloggat ur dåligt under några dagar nu och jag kommer börrja blogga bättre när jag har fått tillbaka min dator också !
Igår så testade vi att tummköra Duva, eftersom hon aldrig blivit de innan så var det lite extra spännande och det gick superbra hon var så snäll så, jag tummkörde även idag.
Jag såg att Amanda hade gjort ett jätte intressant inlägg om när hon provred rasmus så jag blev också sugen på att göra ett lite längre inlägg om kanske min och duvas utveckling till sammans, det kommer någon gång under veckan i sånna fall.
// Irma
Bild från igår :)





Just de ja, Duva är klippt nu ska lägga upp en lite bättre bild på själva klippningen så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0