Idag

Shit, vilken rolig dag... Söta lilla Rasmus var lite knäpp. Läbgesedan jag sett honom såå glad och taggad. Det blev väldigt många bocksprång och några småstegringar, haha, vi hoppas att han brallat av sig till imorgon. Eller om det slutar med att jag ligger sprattlandes på marken?
Tycker verkligen att ni ska kolla på filmen Irma gjorde. Där får ni iallafall se två av Rasmus "roligtheter", en i mitten och en sist. Haha, grym film Irma, orkar inte att Rasmus ska vara sjuk ibland... Jaja, han är söt iallafall! ;)
Kanske hinner göra lite tidsinställda till imorgon, ska ju också ha släktkalas för min lillasyster som precis fyllt 7.
Jag sitter fortfarande och skrattar åt sjuka saker idag, bäst är ni tjejor!

Kommentarer
Postat av: skimmelligan - en hästblogg

svar: ja (:

2012-01-28 @ 21:56:48
URL: http://skimmelligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0