Jag (Rasmus) gästbloggar

Nejmen HEJ!
Jag är då Rasmus, jag hoppas att Amanda har bara sagt snälla saker om mig, men finns det något annat att säga? Jag heter egentligen Rasmus på Luffen, jag är döpt efter pojken Rasmus i den filmen, nej, han är döpt efter mig såklart.
På dagarna står jag i min hage, ibland får jag mina ryck och brallar loss. Sedan brukar jag också stå och spana på lite andra hästar. Finns faktiskt lite snygga brudar! Fast jag vill nog inte ha tjej nu, jag ska verkligen satsa på min karriär nu, bli bäst.
Hoppa tycker jag är skitkul, man får liksom en kick. Jag känner mig så oslagbar, så cool. Fast det blir lite jobbigt när Amanda inte är med, då stör hon så? Hihi, nejmen, nu ska jag inte vara så dum!
Dressyr är inte lika roligt. Jag förstår faktiskt inte varför man måste gå med huvudet i en liten boll? Fast om Amanda tycker att det är bra, tycker jag också det, hon brukar ju snacka om mina bakben i såna samanhang.
Jag tänkte faktiskt börja gästblogga här, så alla ni människor får se allt ur era hästars vinklar!



Varma gnäggningar, Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0