Kass uppdate

Idag har det varit en riktigt kass uppdatering! Men först var jag i skolan,sen hem. Då tog jag det lungt för jag var hur trött som helst och hade ont i huvet. Sen så hängde jag med mamma och storhandla. Sen har jag städat lite på rummet,nu ska jag kolla massa bloggar,sen träna på engelskan.
Imon åker jag ut till stallet,och kommer rida ut en sväng. För att på lördag så händer kanske en as grym sak! säger inget än innan allt är bestämt och klart,det har iaf med bloggen att göra. Så vill inte ha en allt för het ponny då...
Just nu så tittar jag även på lite kläder tills på lördag,själv klart har jag typ nada häst kläder i just dem färgerna som jag behöver. Men det löser sig. Jag har snart mina tretorn på väg till mig! dock är det comfort,men jag är i panik av stövlar nu. Så hoppas att dem passar annars får jag sälja dem.
Sitter också och kollat in hööks nya collotion (stav?) och den är väll helt okej :)
Men jag tror nog att den är förstora i vaderna,så då får jag sälja dem och köpa nya.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

sv: eller asså, ibland kan jag typ lyssna på rock, den varierar mycket ;)

2012-01-26 @ 21:14:47
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: emma strand

sv: han är hur rolig som helst att rida!

förstår du saknar han :(

2012-01-26 @ 21:29:24
URL: http://teamkingsland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0