Lite att skriva iallafall

just nu dem har dagarna innan hoppningen behöver jag hålla igång honom min hopptränare och tydligen amandas gamla tränare,och hon sa att det är mycket tempo...stackas solfari. Så imon blir det ett dressyrpass,och jag ska verkligen försöka rida igenom dem dampanfallen han får nu. Det är inte likt solen att hålla på som han gör,har faktiskt inte nämt något i bloggen om dem dumheterna han har för sig just nu...
Men ska göra lite volter serpentiner och mycket travarbete. få honom uppmärksam på mig och han ska inte få göra som han själv vill,nu är det slut tramsat för honom.
Gissa vad det är med solen,gissar du rätt så får du en länk :)

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna Wingårdh

sv: toppen, ditt länkbyte kommer upp någon gång framöver, meddelar när det är uppe! :)

2012-01-10 @ 21:25:14
URL: http://awp.blogg.se/
Postat av: Kim

solen kanske inte har visats sig på några dagar kanske :)

kram

2012-01-10 @ 22:32:19
URL: http://skyggni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0