Mörkt redan

Hänger hos Irma lite nu, stallet sen. Måste också göra läxor ikväll, idag fick jag reda på att vi skulle läsa 30 sidor i en SO bok om Romarriket, väldigt roligt! Sen också engelska och franska, ja ni hör, en pluggkväll helt enkelt. Irma ska ju till Lunden ikväll så hon ska inte till Duva, och Johanna är sjuk så hoppas att det är någon annan i stallet, annars känner man ju sig lite alone...!
Kändes nästan skönt att vara sjuk igår, jag hann liksom med så mycket, jag bloggade ganska mycket, Irma med (Lisa med men det brukar du ju!), jag fick ett hyfsat städat rum, och hann gå ut och ta lite foton och stallet ofc! Jaja, life`s going on... ;)
Nej, nu får jag ta och dra mig upp till stallet!

Kommentarer
Postat av: emilie

Vinnarna av Veckans blogg är utsedda! Kolla om det kanske blev du? :D

2012-01-25 @ 18:28:21
URL: http://enfotomupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0