Onsdag

Ååå orkar inte skola,nu sitter jag och slänger i mig lite fil. Går inte så bra eftersom jag mår så jävla illa. Men mina byxor ligger i torktummlaren så hoppas dem blir klara innan jag ska gå. Jag brukar vanligtvis ha sovmorgon och slippa stressa på onsdagar. Men det blev ändringar i schemat,men det är bara bra för du slutar jag tidigare och kan ta en buss till stallet tidigt. Nice!

Vad är det med solen nu då? jo det var ingen som gissade rätt,men det är så här. Att han gör allt tvärtemot vad jag säger,skänklar jag fryser han fast,skänklar jag då då så antingen sparkar han mot skänkeln. Nu har han började få fram små stegringar. Sen om jag säger stopp så ökar han. Och i från marken gå han på mig,är runt i mina händer och fickor efter godis hela tiden. Så det med ridningen ska jag försöka rida bort nu idag med ett dressyrpass. Och är han för jobbig för jag väll lägga till ett spö på röven ( bara lägga det där för han hatar spön)  och se om det kanske hjälper.
Nu ska jag skynda mig för ska gå om tio minuter. Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi väll ikväll?
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0