Rasmus gästbloggar

Hej!
Jag, Rasmus gästbloggar här lite nu. Eftersom jag sitter med min dator hela tiden så är detta en direkt blogg från hagen. Om bara några minuter så ska jag få lite mat och komma in i min box, så får skynda mig lite så jag inte blir ute hela natten! ;)
Idag har jag roat mig med att kolla på Ponnyakuten, jag missade premiären, så har nu kollat på SVT play. Tråkigt att se hästar med så mycket problem, hoppas det är löst nu när de kommit hem!
Annars så skall jag på dressyrlektion idag, ojoj, måste borstas extra noga nu... för Amanda kommer inte bli glad när hon märker att jag har rullat mig, hihi. Har också läst lite "Min häst", riktigt grym tidning. Jag är ju ett stort fan av Mulle, ni vet, den vita lilla saken som slänger av sin ryttare Molly!?
Ser ni? Cool snubbe, undrar om jag har något att lära av honom?
Jag har också tänkt på en sak, jag kanske ska bli proffsbloggare? Större en Kissie, Kenza och alla storbloggare, det skulle jag passat bra som, bara inte tangentborden är för små, då blir det lite stort med mina hovar...
Ska fundera på saken, haha!
Ikväll hade jag även tänkt att göra en egen namnskylt, det skulle väl vara coolt, eller vad tycker ni?
Jag har också en fråga till er, hur tror ni jag är som ponny, snäll, cool, häftig, osv, kommer ge svar på era kommentarer isf!



Jag i somras, mums för gräs! Längtar jättemycket till sommaren faktiskt, hö är gott men gräs tar ändå priset! Nej, nu går jag och gör en soldans så vi får lite sol som tittar in!

Varma gnäggningar, Rasmus (on the Luffen) :D Kram på alla bloggläsare och coola ponnis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0