Rätt så fullt upp

Hejsan,idag när jag kom hem så åt jag lite. Sen så plockade jag i ordning tvätten på rummet,hängde upp den. Vikte den och ja lite sånt. Sen så satt jag lite vid datorn,så vips så var det middag. Sen har jag suttit och kodat lite på en ny designe. Har inte så jag kan fixa header i photoshop. Men löser nog det. Sen har jag packat västan inför imon,har inte haft mina ridkläder i stallet så jag fick ta med mig ridkläderna,och schabraket. En brun tjcoktröja till hoppningen,fixat kameran så dem sitter på laddning. Även om ingen kan ta kort eller filma. Ingen ska med mig så kan jag ändå ta lite kort i stallet så får ni se hur schabraket sitter på och lite sånt :)
Jag åker direkt efter skolan,ryktar solen och gör han klar för sadling,sen går vi ner och bygger banan med Fanny som ska hoppa sin häst. Och caroline skulle också hjälpa till,hon ska löshoppa sin unghäst efteråt med några andra.Hoppas att det går bra imon nu då :)
Sen fick jag även ett pannband som jag köpte av en tjej,hoppas det inte är förstort nu bara. Det är storlek ponny så det måste passa.
Men iaf,nu ska jag duscha en sen fortsätta med designen!
Den här står i ett stall på andra sidan vägen om vårt. Den har jag planer på att tjuva med mig på vägen tillbaka till stallet någon gång...hmm ;)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0