Ridning och promenad

Hejsan!
Idag så åkte jag till stallet tidigt,vid 11. Så kollade vi på dressyrkurserna lite. Massa olika hästar som red. Sen så var sofia och moa borta,men jag sket i det och fortsatte kolla. Sen typ en halvtimma efter mså gick jag upp till atallet och då hade dem tagit in solen och ludde. Så jag hämtade spaenir. Finaste kom galloperandes och gnäggade idag när han såg mig!
Tog in han och borstade honom lite. Jag trodde ju moa skulle rida solen som det var sagt så jag liksom sket i han för att hon gick runt i stallet men sen tio minuter innan vi skulle rida så sa hon"vill du rida solen?" aha fick rykta han snabbt. Och hon red garri,så eftersom att hon red garri ville sofia gå med henne så vi skrittade en bit. Sen red ju lite i ridhuset medans dem andra hade kurs. Så vi fick ju hålla oss undan,men solen var super fin och lyssnade på allt! Red lite volter och blev ju rätt så krumilurvägar eftersom jag inte viste vart den som hade kursen skulle ( för tränaren satt på läktaren och den som red hade hörlurar där dem hörde tränaren så ingen hörde ju så jag viste inte vart hon skulle) men han lyssnade bra!
Sen gick jag en promenad med spaenir på en 40 minuter och fotade en del. Riktigt mysigt var det och han tyckte det var riktigt kul så det ska vi forstsätta med!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0