R.I.P

Så jävla sur just nu,jag spyllde oboy på mitt minneskort igår och idag bad jag mamma att kanske fixa det,men då tog hon en tandpetare och skrapade på själva chippet och det är helt sönder,det var mitt 8 gigg,så skulle jag ta  mitt 4 gigg men det har någon målat på. måste ha minneskort till kameran!


en halvtimma senare....

OMG jag hittade ett! trodde jag skulle dö så jag håller på att städa efter mitt utbrott jag fick,kan säga att min glass och min hårborta fick lide lite genom att jag kastade dem i golvet,borsten gick sönder och hela glassen splaschade.
Men innan tänkte jag visa vad jag fick med mig hem idag!
Dressyr schabrak
Halsband
Stövell väska,men kommer ha den som en vanlig stall väska
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0