Skit dålig uppdatering

Idag har uppdateringen vart kass men imon ska jag faktiskt försöka få in ett video inlägg,men bara ifall nu vill?
Har kort dag imon,från halv tio till någonstans runt 12. As nice!
Så efter det så ska jag och mamma till banken,sen får jag fjeska och höra om hon kan köra mig till stallet,så rider jag ut eller i ridhuset. Vädret avgör ;)
Sen på kvällen hämtar jag mitt älskade stativ hos Anna också! Jag försöka fixa designe förut men vet inte hur den ska se ut eller något. Någon som är duktigt på att göra designer,och har lusta tt göra en åt oss gratis? Hör av dig isf.
Har även fixat en egen blogg där jag kommer skriva om vardagen http://islandsmupp.blogg.se .
Så nu kommer jag inte skriva om vardagen här,utan här blir det bara häst från min sida :)
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0