Sliten

Usch,jag hinner inte med myckat alls i mitt liv just nu! Jag vet inte hu längesedan jag var med en kompis. Får ungeför 4 timmar sömn varje natt,äter inte fören runt 8 på kvällen. Det är det ända jag äter på en dag. Är i skolan,åker till stallet. Är hemma 8,duschar. Bloggar samtdigt som jag ska hinna med att leva lite också. Läxor gör jag oftast i skolan. så har inte så mycket hemma,så det är ju skönt. Men just nu börjar min kropp att protestera lite. Jag är på väg att somna varje lektion. I stallet går jag och gäspar och orkar verkligen inte. Ända gången jag vilar är på bussen.
Men red iallafall ett regält dressyrpass idag.kan säga att såhär fin har inte solfari vart på...länge!Lyssnade på allt och jag körde på en hel del trav med tempoväxlingar,på en volt. Gallopen var underbar,gick att båda öka till max och till att sakta ner honom lätt igen. Ibörjan sårang han gärna iväg i traven men samlade lätt ihopa honom och han gick som en klocka!
SP fick vila.
Men jag skiter i det schemat jag gjorde. Det går inte att jag planerar flera dagar i förväg.
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0