Städa,sen sova

Idag är jag riktigt trött,var länge i stallet. Så nu har jag duschat,ska städa på rummet,ladda kameran,tömma minneskortat och sen ska jag lägga mig och se klart på en film jag började se på igår.
Idag i stallet så red jag ut på Solfari,barbacka i skogen. Med massa snö,hur mysigt som helst! Han tyckde det var skit kul. Vi gjorde inte så jätte mycket utan mest bara red,lite gallop osv.
Vad händer imon då? Jo,jag ska åka iväg till Amanda och Irma i deras stall med Solfari,och vi ska rida ut och ta kort till bloggen. Johanna är så snäll som fotar oss! Kommer bli as kul!
Och Sofia ställer upp och kör mig och solen dit,och hämtar oss också. Tack! Sen så lånar vi Amandas transport,för Sofias hade sommar däck. Tack till dig med Amanda!
Måste ta halv tio bussen. Lite surt,men det är bra så har jag massa tid. Ska ju ha med mig lite hö också,som han kan ha på bägen dit och hem.
Nej nu måste jag skynda mig om jag ska bli klar i lakom dit,eftersom jag måste upp vid halv 8 imon också...
Typ hej finasteponnynivärlden.com!

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0