Surt...

Åå gissa vad? jag glömde kameran i bilen så vi fick inga okrt idag...eller några bara,men inga spec bra. Men fiulm från när vi hoppade lite fick vi allt :) jag fick en film på när ramsur dampade lite.
Men iaf,först srkittade vi frma lite,soeln var piggast av alla. Sedan travade vi lite,och jag fick hålla imot solen väldigt mycket,sen skulle vi gallopera upp för en backe,så jag sa till henna att hon skulle gallopera upp först,för annars skulle solen sticka och ja,så bockade rasse lite. Sedan flög dem iväg,några sekunder efter var det jag och solen,herregud! Det gick fort. Har en film på det också.
Sen så hoppade vi lite i skogen,och vi filmade första gången vi hoppade ch jag var helt säker p åatt solen skulle sticka emd mig eftersom det var på hemvägen,så jag red inte alls bra. Men han stack inte -.-
Han stack en gång med mig,när då red jag tillbaka själv för att hämta mitt spö som jag hade glömt på marken,så galloperade vi dit,så påvägen ville han gallopera också,så jag kom ut ur stigen i full gallop xd.
Men jag ska be amanda skicka filmerna till mig sedan så jag kan redigera filmerna!
Idag när jag loggade in på DV så had ejag ett medelande,där en tjej hade skrivit en super fin text till mig. Att jag var hennes föebild och så med SP,blev ju lite rörd!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0