Svar

ida :)) om FILM:
det ser bra ut, han ser lite busig ut :D
IP: 81.170.139.57
20 Januari, 20:42
linnea antonsson om FILM:
Tycker han hoppar fint :) lite pigg denna dag några bocksprång hihi men du satt kvar :)

Vad gjorde du videon i för pogram :O
IP: 81.227.4.176
Va glad jag blir av sådana här kommenterer! ♥ Ja, han var ganska busig. Bockade efter typ varje hinder, som ni kanske ser, "åhh jag klarade det"! Även om han var lite busig kändes det väldigt skönt att han var så glad, har knappt sett honom hoppa med en sån positiv ställning på länge, gött!
Sen svarade jag på din blogg Linnea, vet tyvärr inte vilket program mer än att det är köpt och inte nerladdat! :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; tack det samma! jätte fin blogg :) följ mig gärna via bloglovin. Mvh L

2012-01-20 @ 23:55:49
URL: http://ettanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0