Trött

Idag har jag varit trött hela dagen,varit helt borta. Skrattat åt det mest tråkigaste sakerna,fått damp på x antal pers.
Men iaf,först va jag ju i skolan. Sen så tog jag bussen med Irma,Amanda,Johanna och Hanna. Sen bytte jag buss och åkte till stallet. sofia bad mig börja med Sp för att garri skulle slippa vara ensam i hagen där solen stod. Så då gjorde jag det,släppte han lös. Man får igentligen inte det men han har lite överenergi just nu så det behövde han,så vi busade massor. Några bockningar fick han allt fram buset ;)
Sen så tog jag in solen och Garri. Fixade solen och gick ner ännu en gång till ridhuset. Eftersom det var mörkt kunde jag inte rida ut eller gå ut med sp. Så jag tränade mycket i trav,vilket inte gick. Han orkade inte ens försöka idag,så vi bara flamsade och hade lite kul. tog en tidigare buss,för sofia hade gjort allt. Jag nockade bara lite i lösdriften,riktigt skönt för en gång skull. Så jag var på väg att somna på bussen. Sen fick jag ju vänta på den andra bussen vid busssta...klart,den skulle komma sent och det var kallt som fan. Sen så nu är jag hemma och har tittat på film. Ska ta och byta om till pyjamas och kolla bloggar och lite sånt,sen blir det nog mer film så somnar jag tidigt. Awsome!
Men hejdå,blir nog enda inlägget från mig!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0