Bilder del 1, tolkning

Äsch jag orkar inte vänta på att någon ska säga att de vill se bilderna, ni får se de vare sig ni vill eller inte. Här kommer bilderna från tolkningen, kommer senare ett inlägg med "porträttbilder" på Duva och Estrid.
Rasmus i hagen.
Haha, blundaaar.
Ponnybusen!
Lite "R" bilder från hagen då ^
När vi precis hade gått från stallet, ser helt kaos ut men det var faktiskt inte så! ;)
Vi har precis kommit på hur man fäster skidorna och Johanna är invigningsperson, jag & Irma vill ju inte vara den första som skadar sig! ;)
Irma har fått på sig skidorna och skrittar här efter "Essan".
Awwi, så söta!
Ojoj, vem ser man här? Jo, JAG! OMG
Haha, fråga mig inte vad jag gör, bläddra snabbt vidare till näste bild.
Sjukt rolig bild -Irma in action, observera mitt segertecken i bakgrunden.
HAHAHA!
Jag & Irma skrittar lite på R, han var inte med när vi tolka (som Duva var) utan jag gick ut när vi kom tillbaka, Irma hängde också med ut.
Sometimes we pretend to be normal but we always fail...

Haha, bilderna säger ju allt men jag kan ju försöka sumera dagen. Johanna (hon i blå jacka) har en jättegullig shettis som heter Estrid. Estrid är 22 år och väldigt snäll och käck. Vi tolkade henne med miniskidor som vi hade fastspända i en sån sele och så hade vi sadel på henne.
Det var verkligen superkul att tolka, jag hade faktiskt aldrig gjort det innan. Jag både skritta, trva och galoppera bakom henne, übersnäll är den ponnyn! Dag som var helt awsome, kommer inte glömmas i första taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0