utverdering av ridpasset ;)

Harprecis kommit innan för dörren, var ju bara tvungen att kollastatistiken hehe och den var riktigt bra !
På ridningen gick det bra jag hade samma häst som förra gången ( Paradis) hon är ju den lite mer springiga varianten så det var svårt att få en stadig form då hon mest sprang ifrån arbetet, men i slutet gick det bättre när hon lungnade ner sig och så, så jag är nöjd med min ridning idag, nästa gång blir det hoppning, yippi ! :)
Jag red inte Duva idag eftersom jag hade lite brottom till ridskolan men imorgon så blir det en sväng ut i skogen.
//Irma
Jag har inga bilder på den här datorn så det får bli lite bild repris, tycker inläggen ser så tråkiga ut annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0