Visste du att...

...jag är allergisk mot lite allt möjligt (hund, björk m.m) och när jag var mindre var jag väldigt rädd för att bli allergisk mot hästar. Dock har allergin gått tillbaka och jag är knappt allergisk längre.
...jag gillar att sätta på hästarna täcken. Just att sätta på är ju inte så kul men sen när det är på så känner man nästan hur varmt det blir, hehe!
...när jag gick i fyran hade jag väldigt stora krav på mig själv i skolan. Jag skulle ha alla rätt på prov, läxor m.m, inte för att visa mig bättre än andra men för att bevisa för mig själv att jag kunde. Fast tyvärr gick det lite långt och hela min värld kunde rasa samman om jag fick reda på att jag hade en halvt fel på ett MA-prov... hade liksom ångest innan prov. Hade tillochmed ett mål i skolan jag fick av mina lärare, lär dig ha fel.
...jag är bättre på att hantera motgångar nu än jag har varit innan. Kanske har något med ovanstående att göra, men nu går det mycket bättre, även när jag har fel (som händer ganska ofta).
...Rasmus var bara den andra ponnyn jag provred. Vet att många tycker att man ska provrida så många som möjligt (vilket jag också tycker) men tänk om det klickar innan man har testat så många?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0