Amanda sa en hemsk sak..

Idag när jag och Amanda stog och väntade på bussen så kom vi fram till en väldigt väldigt hemsk sak...
För er som inte känner mig IRL vet inte hur mycket jag babblar,det går i nonstop.. Inget vettigt säger jag häller. Jag skulle aldrig kunna vara tyst. (JAG SKA PROVA VARA TYST EN HEL SKOLDAG!) och jag skrattar hela tiden också,väldigt väldigt högt.
Och då när jag stog och babblade om...ehm något iallafall så kom vi fram till att jag gör ett skratt/fnitter liknande ljud efter typ varje mening? Jag har aldrigt själv lagt märke till det men när amanda sa det så  sa jag "då ska jag vara tysy" det höll inte länge tills jag glömde bort det. Och självklart gör jag något cp ljud. Asså det är ju hemskt? Först att jag hatar att jag inte kan vra tyst,sen får jag veta att jag gör cp ljud efter varje mening typ!? ASSÅÅ! tycker synd om mina klasskamrater :s Hur står dem ut?
Så förlåt alla som får stå ut med mig...jag hatar mig själv för detta.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA, så söt är du //Amanda ;)

2012-03-09 @ 21:48:15
URL: http://teamchevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0