Besiktad och vaccinerad

Nu är solfai Vaccinerad,Spaenir besiktad och allt gick jätte bra. Det blev alltså ingen dressyr för vet kom såpas tidigt,men en mysig uteritt med mest skritt blev det. I galoppen körde jag mycket tempoväxlingar och han lyssnade verkligen super bra!
Sedan gick jag en promenad med spaenir,så trött på att ridhuset alltid är upptaget,så kunde ju liksom inte dra fram pressening och sånt. Då skulle nog alla dressyrhästar dö. Så en promenad med massa fotografering blev det!
Har lärt mig massor av vet idag när hon kollade utslag på hästar,kollade luddes tänder (det ser rätt hemskt ut när dem gör det?) Skulle kunna tänka mig att bli vetrinär faktiskt.










Och för dig som kommenterar med olika namn kan bara sluta,för jag tänker inte svara på några frågor om spaenir då jag själv inte ens vill tro det.
/Lisa



Kommentarer
Postat av: Hanna

kommenterar alltid med samma namn! däremot mååååååånga som sitter på denna datorn"

2012-03-15 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0