Bilder, dressyren

Har nu kommit hem (eller ja, kom hem halv 11) efter drssyrträning. Min tränare satt också upp på Rasmus och det var bra, haha, nejmen det behövde han! ;) Gjorde också programmet sedan (när jag satt på då), det gick bra, vägar, galoppfattningar satte. Formen kom vi dock inte åt, tror inte att vi kommer göra det på söndag heller. Men i andra moment, utanför programmet gick han finare. Men är nöjd över idag och känner att jag fick många bra tips att ha med mig till söndag. :D Här kommer lite bilder från idag.

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina :)

2012-03-17 @ 08:09:44
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Fina bilder! :)

2012-03-17 @ 08:52:36
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0