Dressyr träning

imorgon ska jag åka på min första dressyr träning för Annika. Ska bli grymt kul och jag är taggad,hoppas bara ponnyn är lika taggad som jag. Åker ut vid nio imorgon,tvättar ben samt hans rumpa så att han blir fin. Sedan låter jag han äta lite i luddes box så att han torkar också. Vi ska vara grå imorgon,inga benlindor,buhu. Men hans hovskägg får stråla istället!
Pappa ska med så han kan filma lite,kanske ta några kort. Kan inte lova att dem blir jätte bra. Förhoppningsvis går Solfari riktigt fint imorgon så jag kan känna mig nöjd när jag lastar på honom för stallfärd (haha fattar ni,stallfärd? xd ) 
Nu sitter jag hemma hos Sanna och vet inte riktigt hur länge jag kommer att vara här,men ett tag till iallafall.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0