En till i stallet

Det kommer att vara en tjej som hjälper mig med solfari och spaenir,vi ska turas om om solfari och spaenir. Så kommer vi göra mycket saker tillsammans. Träffade henne idag,hon heter Angelica om jag minns rätt (suger på namn) och hon är runt 20 och super trevlig verkligen,hon hjälpte mig att fota SP litegranna,var även med mig när jag hoppade och hjälpte mig av med täcket och lite sånt. Hon kommer hjälpa mig att rida igenom Solfari i dressyren några dagar i veckan,hon kommer även att hjälpa mig med tips osv. Så kommer bli som lektioner,hon har ridit i tio år så det är ju jätte bra!
Jag fick väldigt mycket beröm när jag visade henne hur jag jobbar spaenir och när jag hjälpte henne med att tränsa,han blev rädd om öronen och hon fick inte på det så jag hjälpte henne över med tyglarna sen så var jag bara med så att spaenir fick känna sig trygg,eftersom det var andra gången hon träffade honom bara. Så hjälpte jag henne med longeringen lite och hon ville veta vad jag använde för ord och lite sånt :)
Hät är några bilder .
Oj glömde beskära den
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0