Fotograf

Hejsan,imon får jag med mig fotograf ut till stallet. Sanna ska med mig och jag ska rida ut en stund,sen ska jag rida lite i paddocken. Moa hoppade med solen idag så jag rider dressyr.
Vid halv 8 så åkte jag och min lillebror ner till hemma kväll och hyrde lite filmer,för mamma och dennis är på 40-års kalas så jag fick liksom "passa" honom. Så ringde Sanna och kollade om vi kunde sova över så hon kom sen när vi var hemma lite efter nio. Nu har vi sett på filmer,Bring it on och ice castles. Shit va jag saknar konståkningen. Nu  har vi bäddat i ordning och så sitter vi och mest kollar saker på datorn.  Vi går väll och lägger oss rätt så tidigt för att våran buss går halv tio imon.

Nu säger jag godnatt till alla underbara läsare!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0