Hejsan

Hejsan!
Hade inget internet imorse, därför kunde jag inte blogga. Det gick jättebra igår, hon (Gunilla Fredriksson) var verkligen så himla duktig. Rasmus hade dock en tappsko igår, så vi fick ringa och kolla om jag verkligen kunde hoppa. Men min tränare sa att et kunde jag, för det var så pass bra underlag. Men jag kommer inte rida på det förrän han har fått skon tillbaka igen. Vi jobbade mycket med dressyren, formen samtidigt varvat med bommar och sedan hinder. Har filmsnuttar som ni ska få se sedan också! Idag ska vi testa dressyrsadel, hoppas verkligen att jag får med mig en hem. :)
Så ikväll eller imorgon kommer det filmer från igår! :D
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0